Daca celulita iti face probleme, atunci trebuie sa apelezi la cateva exercitii fizice pentru a scapa de aceasta problema. Pe langa exercitiile pe care ti le vom prezenta mai jos, este bine sa faci si cateva masaje anticelulitice, la tine acasa, cu creme special concepute pentru indepartarea celulitei.

Iata care sunt exercitiile care te scapa de celulita!

Lumanarea cazuta

Este un exercitiu usor, insa nu uita de incalzirea de dinaintea oricarui exercitiu fizic. Intinde-te pe spate, apoi ridica picioarele, ca in pozitia “lumanarea”, sprijinindu-ti spatele cu mainile. De aici va trebui sa lasi picioarele jos, pana cand degetele de la picioare ating podeaua. Coatele vor fi in permanenta pe podea, iar picioarele intinse. Numara incet pana la 10, apoi revino usor in pozitia initiala, cu corpul intins pe podea. Repeta acest exercitiu de 5 ori in fiecare zi. Pe langa efectul benefic pe care il are asupra celulitei, acest exercitiu ajuta la circulatie si la diminuarea durerilor de spate.

Lumanarea mica

Se incepe din aceeasi pozitie de baza ca mai sus. Urmeaza apoi sa faci lumanarea, insa nu vei mai intinde picioarele catre spate, ci le vei indoi si vei ajunge cu genunchii la frunte. Pentru a-ti mentine echilibrul, va trebui ca palmele sa iti fie lipite de podea. Daca nu reusesti asta de prima data incearca sa iti sprijini spatele cu palmele, pana cand te vei obisnui cu acest exercitiu. Numara incet pana la 10, apoi revino in pozitia initiala. 5 exercitii pe zi sunt suficiente.

Genoflexiuni

Cele mai bune exercitii impotriva celulitei sunt genoflexiunile. Stai in picioare, cu mainile pe sold sau ridicate in fata, la nivelul umerilor. Picioarele trebuie sa fie putin departate, iar spatele drept. Din aceasta pozitie indoi genunchii ca si cum ai vrea sa te asezi pe un scaun. Stai in aceasta pozitie timp de 2 secunde, apoi revino la pozitia initiala. In tot timpul exercitiului vei tine fesele si abdomenul incordate, mainile si privirea in fata, spatele drept.

Cercuri

Urmatorul exercitiu este foarte bun atat pentru picioare, cat si pentru muschii abdomenului inferior. Stai pe podea intinsa pe spate, cu mainile sub sezut. Din aceasta pozitie iti vei ridica ambele picioare, formand un unghi de 45 de grade cu trunghiul. Traseaza in aer cercuri cu varfurile degetelor. Cate 5 cercuri intr-o directie, apoi inca 5 cercuri in directia opusa, apoi te poti odihni. Daca la inceput ti se pare prea greu, incearca cu un singur picior, celalalt picior ramanand intins pe podea. Miscarea trebuie sa fie una lina si controlata. Cu cat ai mai mult control asupra cercurilor desenate in aer, cu atat iti vei lucra mai eficient muschii.