Termenul „Prefall” se refera la colectiile mici sau colectiile de capsula expuse de designeri chiar inainte de prezentarile care au loc primavara si primele zile de toamna . Acestea se fac mai putin formal si la o scara mai mica. De obicei, acestea sunt o previzualizare a ceea ce vom vedea in toamna-iarna . Unii designeri si-au prezentat deja design-urile si putem evidentia deja unele dintre tendintele pe care le vom vedea in acest an.

Pantaloni largi sau evazati

Aceste tipuri de pantaloni sunt foarte magulitoare, intrucat proportiile lor – latimea fundului – tind sa slabeasca corpul. Acest lucru nu inseamna ca nu respecta tendinta blugilor skinny sau tub, deoarece vor continua sa fie purtate in sezoanele urmatoare.

Transparentele

Anul acesta transparentele vor continua ca o tendinta foarte marcata, in special in fuste si bluze. De asemenea, cele care au broderie sau detalii care ies in evidenta, deoarece este un mod foarte feminin si indraznet de a arata la moda.

Aceasta tendinta loveste tare, poate fi folosita atat la fuste, cat si la pantaloni, care au o lungime pana la genunchi sau la glezna; in cazul pantalonilor sunt cu cativa centimetri mai mici. Acestea vin ca imbracaminte care imbratiseaza corpul sau cu volume diferite si atingeri moderne.

Costume 

Cand vorbim despre costume, de obicei ne imaginam o tinuta foarte plictisitoare si de birou, insa in acest sezon sunt o tendinta, deoarece vor fi foarte colorate, cu texturi diferite, cu catifea sau cu imprimeuri.

Accesorii

Accesoriile vor fi mari si atragatoare, cu flori si plase, cercei lungi, bratari groase si multe sufocari … acestea sunt tendintele care vor fi utilizate in lunile urmatoare.

Noile tendinte create in marketingul modei

Industria modei este in continua evolutie, deoarece este o afacere fortata sa se reinventeze. Oamenii folosesc moda pentru a-si reflecta identitatea si personalitatea, iar aceasta caracteristica sociala a marketingului vestimentar este cea care face din mediul digital spatiul perfect pentru a impartasi like-uri si interese despre sector.

In sectorul modei, acesta este cel care conecteaza cel mai mult cu consumatorii, deoarece exista o abordare emotionala si aceasta valoare adaugata.

Din acest motiv, marketingul vestimentar se concentreaza pe generarea emotiilor si pentru aceasta foloseste canale sociale prin modificarea comportamentelor utilizatorilor. Trebuie doar sa te uiti la succesul numarului de utilizatori si la activitatea pe care o au platforme precum Instagram sau Pinterest.

De cativa ani incoace, consumatorii, designerii, brandurile si regizorii au asistat la evolutia modei rapide. Aceasta este o noua abordare a marketingului vestimentar care a obligat marci mari ca Gucci sa tina pasul cu tendintele.

In lansarile colectiilor de moda, nu mai trebuie sa fii o celebritate pentru a fi prezent in primul rand. Trebuie doar sa descarcati o aplicatie si sa urmati cele mai importante conturi de moda .

Brandul britanic Burberry, a devenit primul care a fotografiat si publicat campania publicitara in direct pe Snapchat .

In scurt timp, marci si designeri precum Michael Kors sau Calvin Klein au urmat acest model de marketing si au inceput sa foloseasca retelele de socializare pentru a arata in direct o parte din colectiile lor si astfel sa genereze loialitate pe aceste canale.

Acum, spectacolele pot fi urmate live, prin paginile sau site-ul sau web , unde clientii pot cumpara articolele de imbracaminte in acelasi timp in care sunt expuse exclusiv pe pasarela.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here