Sanatate

9 alimente care iti vor spori energia

Nu mancam intotdeauna in modul cel mai sanatos si organismul sfarseste sa plateasca consecintele. In aceste perioade mai incerte, stresante si mai drenate emotional, este necesar sa le consumam pe toate cele care ne ofera energie

Faina de ovaz este una dintre cele mai umile, ieftine si ideale alimente pentru micul dejun. Faina de ovaz contine fibre care sunt un ingredient excelent pentru sanatatea intestinala si isi elibereaza energia in alte carbohidrati. Bogat in proteine ​​decat alte cereale, previne varfurile de zahar si reuseste sa te mentina mai mult timp.

Spanac. Este un aliment cu cantitati mari de fier, precum si broccoli si conopida. Este necesar sa se consume in mod regulat, deoarece, in general, femeile sufera mai mult de oboseala si energie.

Oua. Albusurile de ou sunt o sursa minunata de proteine, dar nu uitati de galbenusurile, care contin vitaminele D, E si K.

Somon. Acest peste iti creste luciditatea. Contine niveluri ridicate de Omega 3, o substanta legata de scaderea problemelor cardiace. Somonul este o sursa buna de proteine ​​care iti imbunatateste vigilenta si performantele, precum si sanatatea generala a creierului.

Migdale. Aceste nuci sunt bogate in fibre, proteine ​​si grasimi sanatoase, care ajuta la scaderea nivelului de anxietate si includ Vitamina E, care este buna pentru piele. De asemenea, imbunatatesc sanatatea inimii si reduc riscurile unor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de san si cel pulmonar.

Migdalele previn modificarile drastice ale glicemiei si insulinei, ceea ce inseamna ca ai mai putine urme si coborasuri in timp ce lucrezi.

Avocado. Acest fruct ajuta la cresterea concentratiei. Este benefic deoarece contine grasimi sanatoase si mult potasiu. De asemenea, contine o grasime monoinsaturata numita acid oleic care ajuta la scaderea colesterolului si imbunatateste aspectul parului si pielii.

Fibrele si grasimile ajuta la mentinerea nivelului de insulina stabil, permitand o concentratie mai mare.

Mure. Murele te ajuta sa te mentii concentrat pe ceea ce faci. Murele, inclusiv zmeura si murele, au numerosi antioxidanti, precum si substante nutritive precum antocianinele care scad tensiunea arteriala. Murele contin, de asemenea, fibre si va ajuta sa va mentineti concentrat prin controlul glicemiei si a nivelului de energie.

Ciocolata neagra. Aceasta delicioasa delicioasa reduce stresul. Flavonoidele din ciocolata neagra (care contine 70% sau mai mult cacao) ajuta la mentinerea vaselor de sange sanatoase si la reducerea inflamatiei. De asemenea, grasimea din ciocolata intunecata nu afecteaza nivelul colesterolului.

Mancarea acestui deliciu scade cortizolul, un hormon care influenteaza stresul si este asociat cu apetitul si greutatea crescuta. Acest tip de ciocolata ajuta la imbunatatirea fluxului de sange catre creier, sporind astfel performantele cognitive.

Ceai verde. Acest ceai este o optiune buna pentru a inlocui cafeaua. Are multi antioxidanti si catechina, componente care ajuta la reducerea riscurilor de boli de inima. Este o alegere inteligenta pentru o gustare, deoarece se considera ca catechinele ajuta la imbunatatirea starii de spirit.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *