Home Timp Liber Workshop: Campanii de promovare pe bloguri

Workshop: Campanii de promovare pe bloguri

Sunt aproximativ trei milioane de cititori de bloguri in Romania, conform statisticilor SATI. In acest context, dorinta companiilor de a desfasura campanii in acest mediu este una cat se poate de legitima.

La workshop-ul “Campanii de promovare pe bloguri” vom gasi cele mai bune metode pentru a comunica eficient cu bloggerii, pentru a stabili obiective realiste pentru o astfel de campanie si pentru a masura corect rezultatele la final de campanie.

Prima sesiune a workshop-ului se adreseaza companiilor mici sau mari care nu au rulat pana acum campanii pe bloguri si vor sa afle cum sa o faca, sau daca merita pentru business-ul lor.

A doua sesiune se adreseaza in primul rand companiilor care au mai lucrat cu bloggeri si vor sa gaseasca solutii la probleme concrete de care s-au lovit, ori isi doresc sa afle cum sa masoare mai bine rezultatele unei astfel de campanii.

Alexandru Negrea si agentia Spada iti promit unul dintre cele mai practice workshop-uri de social media la care ai participat pana acum.

Inscrie-te acum si vino pe 15 octombrie la hotel Moxa pentru a gasi solutii la problemele pe care le-ai intampinat, sau pentru a afla daca merita sau nu sa investesti in bloguri.

Cand: 15 Octombrie 2011 Unde: Hotel Moxa Bucuresti (str.Moxa nr.4) Durata: ~8 ore, ambele sesiuni

Sesiunea 1: Introducere in promovarea pe bloguri
  • De ce sa comunici pe bloguri Statistici si audienta
  • Cum alegi bloggerii cu care lucrezi
  • Ce poti promova pe bloguri
  • Cat costa o campanie de promovare pe bloguri
  • Exemple de campanii
  • A lucra direct vs. a lucra printr-o agentie de social media
  • Sesiune de intrebari si raspunsuri cu probleme punctuale ale fiecarui participant

Sesiunea 2: Setarea si atingerea obiectivelor in campaniile de promovare pe bloguri

  • Ce sa faci si ce sa nu faci in relatia cu bloggerii
  • Ce fel de obiective pot fi atinse intr-o astfel de campanie
  • Setarea obiectivelor unei campanii Paid media vs Earned media
  • Cum micsoram costurile unei campanii?
  • Masurarea rezultatelor si interpretarea lor
  • Sesiune de intrebari si raspunsuri cu probleme punctuale ale fiecarui participant

De ce merita sa participi: afli daca merita sa comunici pe bloguri sau nu descoperi care sunt blogurile potrivite afacerii tale si ce spun statisticile despre ele inveti cum sa comunici cu bloggerii discutam problemele tale specifice investesti doar 120 Euro + TVA 100 Euro + TVA daca participi la ambele sectiuni, sau 75 Euro 50 Euro pentru una dintre ele.

Inscrie-te acum la workshop!